maddebabe

13 Mars 2010

Kategori: Allmänt


En av de finaste låtarna som finns!

Jag är sjukt trött nu, och klockan är bara halv tio. Snart.
Idag har jag, syster, systers pojkvän och hans kompis vart på bio och sett Alice i Underlandet. Effekterna var häftiga, eftersom vi såg den i 3D. Men det kändes som filmen inte gick ut på något. Lite konstig handling. Jag hade förväntat mig mycket mer. Men Johnny Depp var bäst, som alltid :)

Kom hem vid åtta typ, började kolla på melodifestivalen men orkade inte kolla klart. Det är bara dåliga bidrag kvar, eller inte dåliga men det är ingen låt som utmärker sig speciellt. Pauline skulle gått vidare, då hade jag kanske kollat på hela programmet.

Imorgon ska jag spela match, fick en chock när jag fick reda på att jag skulle vara med. Men jag får räkna med att Tobbe (tränaren) är arg på mig. Jaja. Måste även plugga lite innan.

Nu ska jag nog kolla på I am Legend eller Across the Universe. Har aldrig sett den sistnämnda så det kanske blir den.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: