maddebabe

Green Day

Kategori: Allmänt

Jag kom precis hem från Green Day konserten. Pappa var så snäll och hämtade mig, Therese och Robin vid Ullevi.
Konserten var jättebra! Ett minus var att det var några stora killar som skulle trängas och hoppa så jag ramlade. Jag vågade inte säga till heller, var rädd att de skulle slå till mig, haha. Bille Joe är så snygg måste jag bara tillägga!

Snart blir det bedtime tror jag. Imorgon blir det luffiga Borås med pappa och köpa mobil, sen på eftermiddagen blir det träning.

Sov gott alla fina
puss

Kommentarer

  • Josefina säger:

    DET VAR SÅ JÄVLA BRA!!

    JAG DOG. och.. HEJ, JAG HAR BLIVIT ETT ÄNNU STÖRRE GREEN DAY ÄN FÖRR SÄGER JAG BARA!:D

    plus att jag dog när jag såg Billie. så sjukt snygg!!

    2010-06-08 | 21:53:21
    Bloggadress: http://josefinastee.blogg.se/

Kommentera inlägget här: