maddebabe

7 juni 2010

Kategori: Bilder

Hejhej!

Har haft en väldigt bra dag. Skolan var chill, dill och grill. Det var den sista "riktiga" skoldagen, så det var gött. Efter skolan så åkte jag och Emma in till Göteborg. Hon skulle leta efter skolavslutningskläder och jag skulle främst leta efter presenter till Signe och Nora. Jag hittade det jag skulle och lite till.

Imorgon ska alla åttor till Naturhistoriska riksmuseet och sen ska vi eventuellt fika i Slottskogen, då ska vi ha med oss matsäck. Så jag gör pannkakor nu, och så ska jag ta med lite gifflar. Om det blir några kvar det vill säga. Höhö.


Väska från H&M, 99 :-




Örhängen från Glitter, 65 :-


Sockor från H&M, 49.50 :-


Nailpolish Remover från Åhlens, 35 :-
Lösnaglar från H&M, 85 :-
Nagellack från Maybelline (H&M), 49.50 :-
Nagellack från H&M, 39.50 :- (x2)


Present till min sötnos!



Present till Nora!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: