maddebabe

3 juni 2010

Kategori: Bilder

Hejhej alla fina! Jag hoppas ni alla mår bra en vacker dag som denna, i alla fall här i västsverige.

Vädret har varit kanon hela dagen, likaså alla andra dagar denna vecka. Skoldagen började med lite redovisning av våra deckare. Det blev typ som ett vernissage. Vi gick runt och kollade på alla grejer och så fick vi fika också, inte helt fel alltså. Sen blev det en hel del solning på våran plåt, jag har lyckats bränna mig på bröstkorgen också, tummen upp för det. Idiot som jag är så tog jag ingen solkräm imorse, så jag ska ta och smörja in mig med after sun lotion nu.

Sista lektionen vi hade idag var spanska, och jag fick veta vad jag har för betyg. Jag gick därifrån med ett leende på läpparna i vart fall :)

På hemvägen gick vi förbi tempo och köpte hårfärg och glass. Härmed är jag nästan svart hårig, eller det är en väldigt mörkbrun färg. Signe min älskling hjälpte mig och färga det, även om det gjorde skitont när hon kammade igenom håret!

Jag fick även min klänning från Nelly idag, blev megaglad! Den är så fin och den satt helt perfekt! Nu ska jag bara hitta ett par fina skor att ha till.




puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: