maddebabe

2 juni 2010

Kategori: Bilder

Bortsett från huvudvärken så mår jag förvånadsvärt bra! Skolan var slapp o go, underbart väder och underbara människor. Kan det bli bättre? Fick tillbaka provet vi gjort igår, om den industriella revolutionen. Jag fick MVG! Är så jävla glad, fick även veta vilket betyg vi fick i SO ämnena. Är supernöjd över mig själv, faktiskt.

Efter SO lektionen gick jag hem, för den satans huvudvärken vägrar släppa! Nu ska jag ta en tablett och så ska jag packa fotbollsväskan. Är dock inte taggad för matchen, men det kommer väl.

Just det ja, beställde en klänning från Nelly igår. Jag ska nog ha den på skolavslutningen. Jag tycker den var jättesöt i vart fall

Floral Contrast Dress SEK 399, Rare Fashion - NELLY.COM
Så här ser den ut!


pussar

Kommentarer

  • Signe säger:

    Du kommer se ut som den finaste prinsessälvan som finns!<3

    2010-06-02 | 15:17:49
    Bloggadress: http://signegry.blogg.se/

Kommentera inlägget här: