maddebabe

19 juni 2010

Kategori: Allmänt

Hejhej. Jag har inte bloggat på några dagar nu, jag har ärligt talat inte orkat. Jag hade ingen inspiration eller motivation.

De senaste dagarna har jag varit med Signe. Vi har bland annat åkt moppe. Idag fick jag köra lite också, det var lite nervöst men det gick bättre och bättre att köra. Det var jätteroligt! Vi körde på skolan, där det inte var något folk. Hon har skjutsat mig en massa också. Vi har även varit inne i Göteborg. Signe köpte lite allt möjligt. Tröjor, nagellack, armband, en ring o.s.v. Jag hade dock inga pengar, så det var lite segt. Men vädret var på topp och vi hade en mysig dag på stan. Innan vi åkte hem så köpte vi varsin stor godispåse också..

Igår kväll kollade vi på The Greatest. Den är så fin den filmen, och sorglig. Efter ett tag så satt jag och lipade, haha, både åt filmen och av personliga skäl. Det är så bra när man kollar på en sorglig film, för då kan man släppa lös alla känslor och gråta över vad som helst som pågår i ditt liv.

Nu ska vi äta en sen lunch, sen ska vi kolla på Van Helsing. Jag älskar vampyr filmer!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: