maddebabe

16 juni 2010

Kategori: Bilder

Hej!

Började dagen med att få ett sms av Emma, som frågade om jag ville följa med på en joggingtur. Vi sprang en liten runda runt Värred (Rävlandas "lantliga" del) i solskenet. Jag har inte tränat på en hel vecka (inte en jättelång tid men för mig som tränar nästan varannan dag så är det länge) och jag har dessutom varit sjuk och är fortfarande lite förkyld så jag var helt mör i benen och väldigt anfådd när jag kom in igen. Så istället för att gå ut i det fina vädret så kollade jag och Emma på en film. Men efter filmen gick vi ute på altanen och lirade lite boll och solade.

På eftermiddagen så följde jag och Frida med Emma till hennes ridning i Mölnlycke. De skulle tydligen rida ute i skogen så jag och Frida gick till Mölnlycke centrum istället, och köpte glass :)

Vi har precis ätit middag ute på altanen i solnedgången. Supermysigt och trevligt. Men nu är jag så jädrans mätt! Fyfan. Det känns som om jag ska explodera, haha. Nu är det sommar i vart fall. Det har varit soligt hela dagen, och på kvällen åt vi grillat. Kan det bli bättre än så här?

Nu taggar jag säsongsavslutningen av Grey's Anatomy. Kommer Derek överleva eller ej? Haha, vi får se...

puss


På vägen til byn


På vägen till byn. Det var jättevackert på ängarna där!


En glad Frida :)




Jag och Friday


På vägen till byn

Kommentarer


Kommentera inlägget här: