maddebabe

15 juni 2010

Kategori: Allmänt

Hejhej allihopa.

Spenderade dagen med Signe gummsan. Vi satt ute i gräset och solade, åt jordgubbar med grädde och spelade kort. Idag var det första dagen som jag fick känslan av att nu är det banne mig sommarlov. Eftersom solen beslöt sig för att joina oss. Vi promenixade upp till tempo och köpte halloumiost, grönsaker, godis och glass. Signe gjorde en god sallad till halloumiosten och till efterrätt käkade vi godis och choklad. Mums! Glassen mumsade jag i mig på hemvägen..

Signe gick hem vid fem tiden någon gång, och jag var så jädrans trött att jag tog en powernap på en timma. Det kallas nog inte för en powernap då, snarare en vilostund. Tog en dusch och sen cyklade jag och Frida upp till träningen, men jag var inte med eftersom jag är fortfarande lite förkyld. Så det slutade med att jag kollade på träningen och trixade lite vid sidan av planen.

Nu sitter jag och dricker oboy och kollar matchen mellan Brasilien och Nordkorea. Härligt, det ser ut som Brassarna vinner! :D

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: