maddebabe

12 juni 2010

Kategori: Allmänt

Hejhej.

Hade det jätte trevligt och mysigt hos Signe igår. Hon och Nora hade ju ett gemensamt födelsedagsparty. Sicken god mat det bjöds på måste jag tala om! Jag sov även över hos Signe gummsan ♥

Vi vaknade typ vid halv tolv i förmiddags, och fy fan vad gött det var att sova ut på riktigt! Helt underbart. Vi åt ingen näringsrik frukost direkt, vi delade på en prinsessbakelse och åt resterna av drottningpajen som blev över från igår. Haha, man måste ju passa på liksom ;)

Sedan kollade vi på 13 snart 30. Hade inte sett den filmen på evigheter, älskar den! Sedan stack jag hem vid tre och gjorde mig i ordning inför den årliga grillfesten vi har här på Åvägen, haha. Den började vid fyra men jag gick hem vid elva typ, har en sån jävla hosta! Hostar varannan sekund ungefär, kände att det var störande om jag skulle sitta där och hosta och väsnas hela tiden så jag gick hem.

Nu funderar jag på om jag ska kolla en film eller om jag ska läsa ur Hur kär får man bli? tills jag somnar... Det lutar åt det andra alternativet faktiskt.

Dröm sött alla fina
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: