maddebabe

11 juni 2010

Kategori: Bilder

God förmiddag allesammans. Vaknade vid halv elva imorse, var så otroligt skönt att kunna sova ut!

Hade ju skolavslutning igår, det var ganska kul faktiskt. Jag tycker att det alltid lika roligt att se alla framträdanden. Vårat elevvals band spelade även en låt som heter Teenage Dirtbag. Det gick nog bra tror jag. Men det är helt sjukt att vi har sommarlov just nu, det känns verkligen inte så. Det är rena rama hösten här ute.

När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket. Men sen tog jag, Emma och Henke trebussen till Göteborg, så gick vi till Liseberg och träffade några vänner. Jag har inte varit där på de senaste fem åren så det var en stor grej. Jag hade aldrig åkt balder innan, så det passade jag på att göra igår. Den var skitrolig! Vi åkte även kanonen, fy fan vad läskig den var. Jag är stolt över mig själv att jag klarade av så stora utmaningar igår! Först på skolavslutningen när vi spelade låten och att jag åkte så många läskiga attraktioner på Liseberg ;)
Överlag så var det en lyckad dag!

När vi kom hem på kvällen så var jag med Emma och vi tjötade som vanligt, haha. Jag gick inte till sängs förän vid två någongång.

Är väldigt förkyld för tillfället och har verkligen skitont i halsen. Kan knappt prata ibland. Men nu taggar jag Signe och Nora födelsedagsparty som är ikväll! Synd bara att vädret inte var på deras sida. Grattis till min finaste sötnos Signe som fyller hela femton år idag! Från och med nu är du pökmyndig ;) ♥


Grattis älskling!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: