maddebabe

Spazzzzzz

Kategori: Musik

OH MY GOD! Var min reaktion när jag hörde McFly's nya låt Party Girl. Innan de spelade låten blev jag helt plötsligt väldigt orolig. Tänk om jag inte gillar låten? Tänk om jag inte gillar deras nya sound? Det hade varit en katastrof för de har varit en stor del av mitt liv och jag älskar dem. Tänk om detta är slutet på min kärlek till dem? Men när låten kom igång var det en sten som lättade från mitt hjärta. Jag älskade låten. Men det är en helt ny genre. En blandning av techno, pop, dance och electro. Det var en riktig partylåt, en danslåt. Jag fullkomligt älskar den!

Jag, Emma och Signe åkte till Ramsjön och badade sen på eftermiddagen. Eller rättare sagt, Emma och Signe åkte moppe och jag cyklade. Men det var helt okej. Det var helt underbart skönt att bada i vattnet, det svalkade så gött. Jag tror någon sa att det var 23 grader. Okej, det svalkade kanske inte så jättemycket, men ändå.

Sen åkte jag och Signe med mamma till Bollebygd och handlade mat och sånt där. När vi kom hem så åkte Signe hem och jag, mamma och pappa gjorde tacos. Nu sitter jag här och är helt proppmätt på tacos och kaffeglass.

Ikväll blir det förmodligen ett kvällsdopp med Emma igen, vi ska nog ta med oss jordgubbar och kakor som vi var här hemma. Mysigt mysigt.


Här har ni låten Party Girl. Inte hela dock, det var ju bara ett sneak peak.


puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: