maddebabe

Home sweet home

Kategori: Bilder

Hejhej! Har tillbringat i stort sett hela dagen i våran bil. Idag åkte vi alltså hem från Branäs. Vi har haft det super mysigt och trevligt i skogen, men som man säger: borta bra men hemma bäst.

Vi har mest slappat och tagit det lugnt. Men jag och Emma har även åkt på hennes crossmoppe. Eller rättare sagt, hon körde och jag satt där bak. Det var skitkul att åka över alla gupp längs grusvägarna. Fläsket flög rakt upp i luften och landade med ett bums. Riktigt kul!

Men det sjukaste hände igår. Jag och Emma gick upp till toppen av Branäsberget för att sätta oss hos Emmas pappa Svante. Där var en norrman och svensk tjej som spelade in solnedgången. De skulle nog göra en reklamfilm för Branäs. Då frågar tjejen om hon får spela in när jag och Emma gick förbi. Emma och jag var paralyserade vid detta laget. Så vi gick en bit nerför berget och de spelade in bakifrån. Haha, jag trodde vi skulle ramla och börja ramla ner för backen. Sen skulle vi gå uppför och kolla in i kameran. Tillslut skulle vi sätta oss på en sten bredvid varandra och le in mot kameran. "Smiiila jenter!" Upprepade norrmannen. Haha, helt sjukt asså. "Kempe grejt. Riktigt söta jenter de här asså". Haha, helt overkligt. Va fan hände där liksom?

Jag har som sagt haft en riktigt mysig vecka i Branäs.




Söta Emma !













Kommentarer


Kommentera inlägget här: