maddebabe

6 juli 2010

Kategori: Allmänt

Hejhej. Egentligen är det ju den 7:de juli, eftersom klockan är cirkus tjugo i ett. Men men.

Jag gjorde ingenting produktivt idag. Eller nja, jag lyckades slänga ihop en liten halvtaskig kärleks dikt. Ni ser den i slutet av inlägget. Eftersom vädret inte har varit på topp idag så har jag kollat tv och suttit vid datorn väldigt mycket. När det inte är bra väder så känns det som om man får göra sånt, slappa utan att få dåligt samvete. Är det jättefint väder och solen skiner, så vill man ju inte sitta inne och glo på tv heller!

På kvällen så tränade jag. Eftersom de flesta har semester och sommarlov nu så är dessa träningarna frivilliga. Men om man ändå är hemma och inte har något för sig så kan man ju dra upp och lira lite boll, enligt mig. Dagens träning var väldigt flummig, men väldigt rolig. Vi skrattade och busade hela tiden. Haha, vårat lag är helt stört.

Tycker så synd om min syster också. Hon har haft sömnproblem den senaste veckan, och kan tydligen inte sova om ingen ligger bredvid henne. Mamma fick nitlotten och har fått sova med henne de flesta nätterna. Jag undrar varför hon inte kan sova bara.. Men hon har köpt receptfria sömntabletter så jag hoppas att de kan lösa hennes problem. Eller så får hon kanske prata med en psykolog, det kanske sitter i det undermedvetna. Vem vet?

Nu ska jag nog läsa lite och sedan blir det off to sleepy land!


Obesvarad kärlek
Jag drömmer mig bort till en bättre värld,
där bara du och jag existerar.
Vi går hand i hand genom livet,
som ett älskande par.
Tillsammans, du och jag.
Jag tror jag älskar dig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: