maddebabe

23 juli 2010

Kategori: Allmänt

Hejhej !

Gick upp sent idag igen. Vaknade av att mamma ringde vid halv tolv. Hade hon inte ringt så vet jag inte när jag hade gått upp.. Jag gick upp och städade lite, och spelade musik på högsta volym. Sen gjorde jag iordning frukosten: Te (himlagott), rostat bröd och apelsinjuice. Mums! Jag kollade självklart på TV samtidigt. Jag har även spelat lite gitarr och piano nu på förmiddagen. Får se om jag kanske har en ny låg på G. Det är för tidigt att avgöra det nu.

Imorgon ska jag, mamma och pappa åka till Branäs. Våra vänner är redan där, de åkte dit i onsdags. Så jag har precis gjort en packningslista. Vi ska vara där i fyra dagar, och om man kollar på min lista så kan man tro att vi ska vara där i två veckor.. Men man vet aldrig vad man kan behöva. Vette fan vad vi ska göra i Branäs, men jag och Emma ska fiska och åka crossmoppe iallafall. Jag har aldrig åkt på en moped med växlar så vi får se hur det blir med den saken. Hon ska iallafall öva på att skjutsa, så jag blir försökskanin, haha!

Just nu laddar jag ner två filmer som jag kan lägga in på iPoden senare, jag måste ju hålla mig sysselsatt på nåt sätt när jag ska sitta i en bil över sex timmar.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: