maddebabe

16 juli 2010

Kategori: Bilder

Hejhej. Vaknade väldigt tidigt idag faktiskt, gick upp strax innan nio. Tanken var att jag skulle gå upp ännu tidigare, men det orkade jag självklart inte. Eftersom mamma börjar jobba klockan tre idag så tänkte vi ta en snabbtur in till Borås för att köpa kläder och lite annat till mig. Två och en halvtimma senare så var vi hemma igen. Det kallar jag snabbt! Grejen är att vi stressade inte, utan vi tog det rätt chill inne i affärerna och jag hittade faktiskt ganska många grejer.


Jeans från GinaTricot, 99 :-
(ska klippa sönder dem och göra de till ett par shorts)


Linne från GinaTricot, 129 :-


Topp/BH från GinaTricot, 49 :-


Bodylotion från H&M, 54 :-
Nagellack från H&M, 39.50 :-


BH från Cubus, 149 :-


Trosor med hjärtan från Cubus, 49 :- /st (3 för 2)
Trosa från H&M, 59.50 :-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: