maddebabe

15 juli 2010

Kategori: Musik

Hejsan! Vaknade vid elva i morse, helt underbart att kunna sova ut! Direkt när jag vaknade startade jag laptopen och spelade Party Girl. Hela låten denna gången, och jag älskar den. Gillar den mer och mer för varje gång jag hör den. Samtidigt som jag spelade låten på högsta volym så gjorde jag iordning min frukost: rostat bröd med skinka på och te, himlagott. Älskar't! Sen kollade jag på filmen Things we lost in the fire. En jättefin och sorglig film, men oerhört tragisk. Den ska ni definitivt se.

Klockan fyra tar jag och Signe bussen mot Göteborg för att gå på bio. Vi ska se Eclipse! Ska bli skitskoj. En sån här dag är det perfekt att gå på bio, regnigt och molnigt. Då slipper man få dåligt samvete för att man är inne och kollar på film.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: