maddebabe

you caught me off guard

Kategori: Allmänt

Hej där. Idag känner jag mig inte lika pigg. Det kan bero på att jag inte åt någon frukost imorse. Lyssnar på iTunes på shuffle, det kom en otroligt bra låt upp nu förresten!
Damien Rice - Cannonball
Lyssna på den, du kommer antagligen känna igen den :)

Skolan har ändå vart rätt okej idag, men vi fick en seg uppgift i SO:n. Vi ska göra en tidning om tre kristna kyrkor. Jag tycker religion är intressant, men jag vill inte ha en sån stor uppgift. Vi ska i och för sig göra ett grupparbete, men ändå, det är fortfarande segt.

Vi hade elevval idag också, jag har musik. Vi började med en ny låt: Teenage Dirtbag av Wheatus. Videon ser du där nere. Texten är så gullig, tycker dock väldigt synd om killen.

Ikväll är det träning, äntligen! Men snart börjar grus säsongen, inget jag ser fram emot direkt. Jag hatar den hårda planen och de hårda bollarna, och vi brukar ha väldigt mycket fys ute. Jag hatar att springa intervaller!

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: