maddebabe

we could be together, change the world forever

Kategori: Allmänt

Hej! Idag mår jag toppen bra! Det är konstigt, eftersom skolan började idag. Men det var soft, vi gick efter det gamla schemat så jag hade bara en lektion, gött...! Ikväll är det avslutning med fotbollen, och vi ska prata om den kommande säsongen. God mat och trevligt folk, det kan bli väldigt lyckat. Men vi ha på oss varma kläder så jag antar att det betyder att vi ska gå ut, men vad kommer att hända där ute? Jag hoppas på snöbollskrig, hehe...

Imorgon ska familjen till ön för att åka skridskor, kul! Det gick faktiskt bra att åka i onsdags, jag fick inga blåmärken i alla fall, men det betyder inte att jag inte ramlade. Min kusin skrattade åt mig, jag undrar varför...

Det är synd att detta programmet bara kommer visas i England, det hade varit sjukt kul att kolla på! Danny ska sjunga opera.. Haha! Hoppas det går bra för honom :)
Här är reklamen till programmet: Popstar to Operastar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: