maddebabe

my heart keeps beating like a hammer

Kategori: Allmänt

Hejhej! Dagen har varit helt okej, skulle kanske till och med säga att den var bra. Även om jag hade matte och fysik idag. Jag var med Signe efter skolan, vi har kollat på Definitely, Maybe och pluggat. Har druckit några koppar te också. Det hör ju till när man pluggar. Jag har sån träningsvärk idag från fotbolls träningen igår, jag gillar verkligen inte fys. Hela min överkropp värker...

Josefina, kan du skicka länken där man kan se Popstar to Operastar live är du snäll?  Man vill ju inte missa Danny liksom ;)

Just nu har jag fixat några låtar till mobilen. Lyssna på låten Help! I'm Alive av Metric, den är superb!

Tänkte precis på McFly konserten i våras, fy vad underbart det var! Definitivt min bästa resa och upplevelse hittills, åh vad jag saknar det. McFly är kärlek. Musik är kärlek.

Snart blir det att nana och kanske läsa lite ur My Sister's Keeper.

Puss och kram, godnatt <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: