maddebabe

katolska kyrkan

Kategori: Allmänt

Deprimerande rubrik, eller hur?

Morgonen/förmiddagen började slappt genom att kolla på Underworld, det är nog den bästa vampyr serien. Bättre än Twilight i alla fall. Sen ringde Signe, så jag stack till henne och så läste vi en massa om den katolska kyrkan. Lite intressant är det, men att vi ska göra en tidning av fyra kristna kyrkor fattar jag inte. Signe lagade mat, Linssoppa, det var jätte gott! Nu vet jag vad jag ska börja laga i framtiden.

Jag kom även på att jag ska göra en uppvärmning inför idrotten imorgon, jag skulle egentligen lämnat den till läraren i fredags. Men nu har jag skickat den till henne och jag ska ge den till henne imorgon med. Hoppas jag inte får IG nu.

Nu ska jag och Therese ta en kopp te och kolla på Honungsbiets hemliga liv,

Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: