maddebabe

20 frågor

Kategori: Allmänt

1. Brukar du avge något nyårslöfte?
- Nja, ibland.

2. Läser dina föräldrar din blogg?
- Nej, de vet nog inte ens att jag har en blogg.

3. Om du måste välja; Vilken dokusåpa hade du ställt upp i?
- One Tree Hill antagligen

4. Vilket är ditt favoritplagg i garderoben?
- Oj! Ingen aning

5. Hur ska du fira jul i år?
- Antagligen med släkten som vanligt

6. Tråkigt eller mysigt att det blir mörkt tidigt nu?
- Både och

7. Har du ringt polisen nångång?
- Nej, har lyckligtvis inte behövt det

8. Har du firat jul utomlands någongång?
- Nej.

9. Den fulaste klädestrenden i år enligt dig?
- När man har tofsar på benen. Är det en klädestrend?

10. Om du fick välja att leva i en annan tid, när skulle du välja?
- Jag gillar tiden jag lever i nu!

11. Vad anser du om gayäktenskap?
- Varför inte? Go for it.

12. Vad är det löjligaste du har gråtit över såhär i efterhand?
- Ingen aning. Jag gråter inte över löjliga saker

13. Har du fått skit för något du bloggat om?
- Nej. Jag tror i och för sig inte att det är så många som läser min blogg

14. Skulle du kunna/vilja jaga (allt inräknat, skjuta, döda)?
- Nej tack!

15. Vad har gjort dig mest arg denna månaden?
- Det har inte gått så mycket på denna månaden. Så, ingenting?

16. Hur skulle du beskriva din klädstil?
- Haha, blandad.

17. Vad heter du i mellannamn om du har ett/flera?
- Elin, Louise

18. Vilket nordiskt land tycker du har finaste språket?
- Svenska isåfall.

19. Ett tråkigt jobb med bra lön eller ett roligt jobb med dålig lön?
- Roligt jobb med dålig lön! 

20. Vad ska du göra imorgon?
- Slappa och träna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: