maddebabe

Will you come home and stop this pain tonight ?

Kategori: Allmänt



Hittills har jag mått super bra! Konstigt, har ingen riktigt anledning till det. Det har inte hänt något speciellt idag.

Nu är det officielt, nu har vi sportlov! Riktigt skönt att slippa skolan, men jag och Signe måste plugga på torsdag och någon dag i helgen. Men det ordnar vi då. Och på torsdag kväll ska vi har One Tree Hill maraton, can't wait! Men jag har ju sett alla avsnitten, but I don't mind.

Sen ska mamma och jag gå ut på en promenad, troligtvis. Får se hur det blir med det. Känner mig inte jätte pepp just nu, men vem vet, det kanske ändras.

Sen ska jag nog baka kanelbullar, älskar't! Och så ska jag nog kolla på Trubbel i Paradiset, igen. Den var riktigt bra måste jag säga! Den ska ni defenitivt se.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: