maddebabe

That's why fireflies flash

Kategori: Allmänt

Nu har jag börjat små lyssna på Ron Pope igen. Jag älskar A drop in the ocean och Fireflies. Nej, det är inte samma Fireflies som Owl City's.

Jag tog tre bussen hem förut, den var helt överknökad! Jag fick sitta brevid någon random tjej, med min feta resväska och min Hemköp påse och min stora, feta vinterjacka. Men det gick bra i vart fall. Jag kom hem till slut.

Förut innan frukosten/lunchen kom Nora. Hon är så trevlig den tjejen asså. Sen lagade Signe soppa till oss tre. Soppan var jättegod! Men det såg lite konstig ut, men man ska inte döma hunden efter håren! :) Efter soppan åt vi en overkligt god cheesecake. Som tur var, var den inte jätte onyttig. Inte oerhört mycket socker i, i vart fall. Så jag ska göra cheesecake sen som jag ska äta imorgon. Haha. Cheesecake är nog den godaste efterrätten jag vet!

Snart när pappa kommer hem far vi till Bollebygd och köper lite mat, ikväll blir det tacos! Åh så gott. Men det är nog inte värt att göra någon efterätt ikväll, vi kommer nog bli rejält mätta på tacosen. Det blir man alltid.

Ikväll blir det nog så att jag ska kolla på en massa filmer. Har ni några film förslag? Vilken som helst går bra :)


Blir man inte väldigt hungrig när man ser denna bilden?


Ååh vad gott!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: