maddebabe

That fire you ignited. Good, bad and undecided

Kategori: Allmänt

Hej!

Idag mår jag oerhört bra, verkligen! Skolan var helt okej, som alltid. Vi hade engelska provet idag, det gick bra. Men jag hade främst fokuserat på länderna, så jag la inte lika mycket energi på grammatiken. Grammatiken gick inte dåligt, men jag tvivlade lite på mina översättningar. Det känns som om skolan går sämre och sämre för mig. Jag fick tillbaka mitt fysikprov idag också, jag fick bara 46 av 73. Jag blir så besviken på mig själv! Jag vill höja mitt betyg i fysik, men jag är tveksam till att det kommer gå vägen.

När jag kom hem ringde jag pappa och han sa att min iPod hade kommit! Så sen när jag kom hem satte jag mig vid datorn och började lägga in låtar från iTunes. Jag ska även lägga in filmer och bilder.

Nu måste jag plugga lite spanska.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: