maddebabe

So slow down, you've always got your head in the clouds

Kategori: Allmänt

Hej! Hur mår ni alla? Jag mår ganska bra faktiskt, bråkade lite mamma med förut men... Men nu är vi sams igen.
Jag började plugga hemkunskap/näringslära när jag kom hem. Blev klar nu typ, tre timmar bara där liksom. Jag måste verkligen plugga fysik sen också, har prov i värmelära på onsdag. Fysik är inte min starka sida, och läraren säger att jag kan höja mig, men jag vet inte hur det ska gå. Jag hatar fysik, och tycker det är jättesvårt. Jaja, det ordnar sig alltid.

Jag fyllde år igår ju! Blev glad över mina sms jag hade fått på morgonen och att min farbror sjöng för mig över telefonen, verkligen vackert. Jag blev verkligen jätteglad för mina presenter. Jag fick grejer som dessa:

One Tree Hill säsong 5
Stor marsmallow
1500 kr (ska köpa en iPod)
2 par raggisar
Te
Piercingar till näsan
Hits 2009
2 par tröjor från H&M
Ansiktskräm
En massa choklader (hade en Marabou Sensation också men den är i min mage nu)





Jag fick 2 liknande tröjor i svart och en i lila

Kommentarer

  • Josefina säger:

    Grattis i efterskott!

    hade inga pengar på mobilen sorry!

    Hoppas du hade en bra dag<3

    2010-02-03 | 12:26:04

Kommentera inlägget här: