maddebabe

If somebody's going to make it, then this somebody ought to be you

Kategori: Allmänt

Idag har varit en väldigt bra dag!

Skolan var helt okej, som vanligt. Inte allt för jävlig i alla fall. Men fanken så kallt det är nu för tiden!

När jag kom hem blev det en banan, och så kollade jag färdigt på säsong fem av One Tree Hill. Det känns lite sorgligt att jag har sett klart på alla mina boxar. Nu är det bara säsong sex som fattas, och jag ska självklart köpa sjuan när den kommer ut här i Sverige.

Förut följde jag med Emma till tempo, jag köpte dock inget. Men lite sällskap är aldrig fel, eller hur?

Jag och pappa beställde ju min iPod igår, så har jag fixat och grejsat med iTunes nu. Jag har även fixat några underbara låtar! Gamla som nya. Det är helt otroligt hur musik kan lysa upp vardagen för någon. Vad vore världen utan musik, va? Lyrics says the words we can't say.

Jag lyssnar på That Girl nu och jag måste medge att jag saknar de gamla McFly låtarna lite. Självklart tycker jag att de nya är bättre och mognare, men jag saknar pojkarnas omogenhet lite också. Det är sjukt hur mycket de har utvecklats som personer och musiker!


Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: