maddebabe

For you will still be here tomorrow, but your dreams may not

Kategori: Allmänt

Hejhej. Jag hoppas att allt är bra med er. Det är det inte här. Eller jo, men det var värre imorse. Vaknade vid halv sju och mådde illa, så jag spydde. Så jag var tvungen att stanna hemma från praon idag. Men Signe var ju också tvungen att stanna hemma, eftersom vi har bott tillsammans hela veckan så hon antagligen smittad och det är kanske inte så bra om hon smittar alla på hennes praktikplats. Så det var ju lite segt. Vi måste stanna hemma imorgon med, eftersom man smittar två dagar efter man har spytt. Lite segt. Hoppas jag inte spyr helgen också, för då blir det ingen prao på måndag. Men vi får se hur det blir med det.

Jag och Signe har i vart fall fått lite plugg gjort. Det känns som om vi aldrig kommer få denna uppgiften avklarad! Den är helt omöjlig. Vi ska göra en tidning om fem kyrkor. FEM KYRKOR! Och vi är på första kyrkan. Inlämning om två veckor. FAN-fucking-TASTIC!

Signe håller på att laga kyckling soppa just nu, åh vad gott den ljuva aromen luktar! Jag är så jädrans hungrig nu så det är inte sant. Har ju i och för sig bara ätit frukost idag vid 11-12 tiden så det är kanske inte så konstigt. Åh nu kom en fin låt igång på iPoden:



Ha det bra, pussar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: