maddebabe

8e december 2010

Kategori: Bilder

Äntligen är skoldagen avklarad. Jag hatar ju som sagt onsdagar, och idag var det inget undantag. Vaknade med världens huvudvärk som har suttit i hela dagen, vi har haft apsega lektioner och så hade vi fysikprov sista lektionen. Rumpa på den dagen alltså. På hemvägen gick jag och Emma förbi Tempo, kakmonster som jag är så köpte jag ett paket choholate chip cookies. Mumma! När jag kom hem så kollade jag klart på Titanic. Rekomenderas inte när man har huvudvärk. Jag satt och verkligen och storbölade i typ en timma. Den är så jävla sorglig, och så lät jag alla mina känslor flyga iväg. Det blev att jag satt och grät åt allting, som har med mitt liv att göra också. Nu tror jag dock att jag ska avlida, på grund av min huvudvärk. Fyfaaaan vad ont det gör! :(
Men jag tröstar mig med en stor kopp te och kakor.






kärlek

Kommentarer


Kommentera inlägget här: