maddebabe

1a december 2010

Kategori: Bilder

Helt sinnessjukt att det redan är december! Året har gått sjukt snabbt. Känns som det var nyårsafton igår typ. Okej kanske inte, men typ någon månad sen bara. Sinnez!

Kom hem för en timma sen ungefär, har bara ätit lite och slappat framför tvn under den tiden. Onsdagar är den värsta dagen på hela veckan, och förra veckan gick jag hem. Men inte idag, och då kan jag vara nöjd över mig själv! Att jag orkade klara av hela dagen.

Jag måste verkligen börja skriva på min bokrecension om Anne Frank! As tråkigt och jobbigt, men det måste göras. Den blir dock lite halvdan. Men men, det är något jag får leva med. Skulle egentligen vara med i en talangjakt ikväll också, på skolan. Men jag har ingen aning vad jag ska spela och jag känner verkligen inte för det. Så jag har bett Signe att stryka mig från listan, eftersom hon ska vara domare. Istället får jag vara hemma och plugga en massa! Men om jag känner mig själv rätt, så blir det nog inte så mycket pluggande.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: