maddebabe

15e december 2010

Kategori: Bilder


Helt okej dag i skolan, bara att jag har haft världens huvudvärk och varit astrött. Men bortsett från det så var det helt okej. Blev även glatt överraskad flera gånger idag. Fick tillbaka mitt geografiarbete, som jag fick MVG på. Jag var säker på att det var VG eller G bara, så det var ju glada nyheter. Fick veta att jag har MVG i gympa, äntligen! Fick tillbaka min terminsuppgift (bokrecensionen) och fick VG! Trodde verkligen att jag skulle få G. Och sist, jag fick VG på mitt fysikprov. Det känns verkligen jättebra att allt har gått så bra, för jag har knappt kämpat med något av detta. Härligt.

Efter skolan slängde jag och mamma ihop en middag, och sen slappade jag framför datan och one tree hill. Sen åkte vi till Mölnlycke för att hjälpa min syster med hennes utställning. När jag hade hjälpt till där så tog jag bussen hem, och kom hem för en halvtimma sen ungefär. Nu ligger jag i soffan framför tvn och kollar på handboll, och dricker kaffe och äter lussebullar. Underbart! Senare ska jag kolla på Grey's Anatomy också.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: