maddebabe

12e december 2010

Kategori: Allmänt

Hejhej. Tog en promenad med Emma och Frida igår kväll, och sen satt vi på Emmas rum och pratade tjejsnack, höhö. Somnade vid ett någongång igår kväll.

Imorse vaknade jag vid nio av att pappa satte sig vid datorn, som brummar så in i helvete! Så jag gick upp och fixade frukost, och tände det tredje adventljuset! Slökollade på Valentine's Day samtidig som jag läste lite skvallertidningar. Just nu däremot, sitter jag och skriver på min geografi inlämning som är tills imon. Jävligt segt, men ska bara få det överstökat. Det känns bäst att göra det nu, på förmiddagen, så har jag hela eftermiddagen och kvällen på mig till att göra vad jag vill.

Imorgon är det lucia också, det innebär att jag börjar tidigare eftersom jag ska vara med i luciatåget. Ska bli väldigt kul och spännande. Och framförallt mysigt :)

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: