maddebabe

11e december 2010

Kategori: Bilder

Jag och Emma skulle ta elvabussen in till stan, men innan vi skulle gå på bussen kom Emma på att hon hade glömt sitt busskort. Efter många om och men så körde hennes pappa oss till Landvetter, så hoppade vi på bussen där. Mycket vänligt! Vid tretiden mötte Frida upp oss, eftersom hon har tränat på förmiddagen. Det var väldigt bra i stan! Nu har jag köpt klart till min syster, Signe, Frida och mamma. Nu är det bara Emma och pappa kvar. Gött! När jag kom hem slog jag in alla julklapparna, mysigt. Såg även att mamma och pappa hade köpt nya ljusstakar, så nu har jag satt upp dem också. Och städat lite här och var. Nu slappar jag framför tvn och kollar på Family Guy. Innan har jag inte riktigt fått julkänslan, men nu känner jag att den är här. Snart är det jul! Och jullov, underbart!



puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: