maddebabe

From tonight until the end of time

Kategori: Bilder

Tog 610:an in till stan förut med Emma och Frida. Jag hittade inte något att köpa, förutom te. Vi fikade och sen tog vi spårvagnen till Liseberg. Det blev någon timme eller två där, sen åkte vi hem.

När jag kom hem så rensade jag i våran tehylla, det behövdes verkligen. Det ska vara fräscht, och så ska man kunna se alla tesorter som man har! Så det ser man nu. Sen, ambitiös som jag var, så kokade jag upp nudlar till middag. Usch, nu kommer jag ihåg varför jag slutade äta det. Inte det godaste direkt. Sen kom Emma och Frida till mig och så kollade vi på The Proposal. Efter filmen så kollade vi på Dirty Sanchez på MTV. Haha, de killarna är helt störda men jävligt roliga!

Tack för en bra dag brudar! :)

God natt, dröm sött
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: