maddebabe

8 augusti 2010

Kategori: Allmänt

Hejhej allesammans. Efter att jag hade städat och diskat o så igår, så kom Signe hit. Hon bakade paj medan jag gjorde cheesecake. Sedan åkte hon och hämtade sin syster Agnes och de åkte till Bollebygd och köpte godis. Sen kom de hit och vi kollade på två avsnitt av True Blood som laggade hela kvällen! Sen sov Signe och Agnes över här. Det var jättemysigt :)

Vaknade vid tio och kunde inte somna om, så jag gick upp medan de andra två låg och sov. Sen när de vaknade så åt vi lite frukost och kollade på ännu ett avsnitt av True Blood. Som tur var så laggade det inte idag. Nu har de åkt hem och jag ska sova lite tror jag. Jag måste vila upp mig inför seriepremiären senare i eftermiddag. Och så har jag rövens ont i halsen!!! Fyfan alltså.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: