maddebabe

27e augusti 2010

Kategori: Bilder

Hejsan hejsan! Helt underbart att det är helg nu.
U N D E R B A R T !

Skolan var helt okej. Bara att vi börjar dagen klockan åtta med en teknik lektion, sen har vi en håltimma på en och en halv timma, sen matte och lunch och såndär. Men sen, då har vi TVÅ engelska lektioner på raken. TVÅ! Hur tänker de där egentligen? Och sist av allt så har vi den tråkigaste lektionen någonsin, SO... Så jag slutade vid tio över tre idag. Var hemma vid halv fyra sisådär, och vid fyra skulle jag ta bussen till Göteborg. För jag och systrami skulle på bio och se Inception. Filmen var grymt bra! Men tveksamt om den var så grym som de flesta påstår. Men den är definitivt sevärd. Just det ja, jag köpte även en tröja i stan. En stickad tjocktröja från Gina Tricot. Den är svart och vit. Får ladda upp här på bloggen någon gång hur den ser ut, är helt enkelt för trött för det nu.

Men efter några om och men och försenade bussar så kom vi hem. Vi var hemma vid typ kvart i elva någon gång. Nu närmar sig klockan ett och jag är sjukt trött. Överlag så har det varit en mysig dag. Jag hoppas att imorgon blir en minst lika trevlig dag, vi ska nämligen till morfar och ha kräftskiva.

Men nu måste jag verkligen sova. Dröm underbara drömmar!
puss








men se där! där har ni ju tröjan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: