maddebabe

23e augusti 2010

Kategori: Allmänt

Bra väder eller inte, men idag har varit en bajsdag. Jag har varit på dåligt humör hela dagen, har kännt mig allmänt låg. Jag hoppas det blir bättre imon.

Efter skolan så har jag bara slappat faktiskt. Jag har kollat tv, läst lite fysik, spelat piano och suttit vid datorn. Jag har kollat på det senaste avsnitten av True Blood nu också. Så jädra bra! Känns lite segt att behöva vänta en hel vecka på nästa avsnitt. Men men.

Nu ska jag fixa några låtar till iPoden, och sen ska jag försöka lägga mig i en hyfsad tid. Igår somnade jag inte förräns vid halv ett, så idag måste det blir bättre. Kommer dock läsa innan jag somnar. Just nu läser jag Dyk i av Kate Cann. Det är en serie. Den rekomenderar jag verkligen till er som gillar ungdomsböcker om kärlek.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: