maddebabe

22e augusti 2010

Kategori: Allmänt

Igår kväll var jag hos Signe och Nora. Vi hade lite filmmys och kollade på Remember Me och Sex and the City 2. Båda filmerna var jättebra, verkligen. De rekomenderas. Jag sov över hos Signe och gick hem idag vid ett tiden någon gång.

När jag kom hem så åkte pappa, jag, Emma och Frida till Bollebygd och köpte lite godis och sånt där. När vi kom hem så åkte mamma och pappa och hälsade på morfar, jag bestämde mig för att stanna hemma. När de hade åkt så kopplade jag in iPoden i förstärkaren och spelade musik på högsta volym och gjorde middag för en. Det blev skinkschnitzel med sallad, ris och bearnaisesås. Det var jättegott! Nu är jag dock proppmätt. Men sitter ändå och äter chilinötter.

Ikväll blir det filmmys med Emma och Frida! Och fyfan, imorgon är det skola...

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: