maddebabe

11e augusti 2010

Kategori: Allmänt

Det har i stort sett regnat hela dagen. En perfekt dag för film! Jag har kollat tre filmer idag: Trubbel i paradiset, Kidulthood och Dina, mina och våra. Alla filmerna var jättebra.

Nu på kvällen så tog jag en dusch och sen så vågade jag mig på att vaxa benen. Det blev inte så lyckat, för håret var för kort. Får vänta ett tag till med det. Men jag provade såntdär hårborttagningscreme också. Det funkade jättebra! Får se om jag satsar på det istället. Jag tycker det är så jobbigt att raka benen hela tiden.

Igår kväll så läste jag ut Tillsammans: Andra boken, så ikväll innan jag somnar ska börja på den tredje och sista boken ur den serien. Jag har läst alla de böckerna innan, men de är så sjukt bra!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: