maddebabe

Mys med Signe ♥

Kategori: Allmänt

Även om jag bara har fått två timmar sömn har jag varit piggare idag än vad jag brukar vara.

Efter skolan följde jag med Signe sötnosen hem, vi åt lite mellanmål innan middagen. Sen satt hon vid datorn samtidigt som jag kollade på Scrubs. Sedan åt vi middag: Grönsaks wook med falukorv. Ja, det låter väldigt konstigt men det smakar faktiskt inte så tokigt. Sen började det klia i mina fingrar och jag var tvungen att klinka på pianot i Johans arbetsrum ett tag, Signe följde med såklart :) Sedan kollade jag, Signe, Nora och Tove på Halv åtta hos mig. Sedan följde Signe mig hem och här sitter jag nu!

Hon tipsade mig även om en hemsida där man kan kolla på flera olika serier. Det kanske finns filmer också, har inte kommit så långt än. I alla fall: www.tvshack.net. Nu ska jag börja kolla på säsong sju av One Tree Hill. Jag har ingen aning när den släpps i Sverige och jag orkar verkligen inte vänta :P

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: