maddebabe

I'm just following the road for a walk in the sun

Kategori: Allmänt

Underbara dag!

Skolan var helt okej, fick inga läxor i alla fall. Men jag blev så irriterad idag!!! Jag och Signe satt och solade på en lucka typ, en lucka till en källare. Precis ovanför där vi satt så är det ett fönster, och då ska självklart någon idiot kasta vatten på oss! Jag blev så jävla förbannad, och att jag har PMS är inte till deras fördel. Tur att det var så varmt idag, att vattnet torkade så snabbt.

Efter skolan gick vi hem till Signe och vi satt och solade på Nora och Toves balkong hela eftermiddagen. Helt underbart. Det känns som om det är sommar, seriöst.

Sen när pappa kommer hem så ska vi beställa biljetter till Peace & Love festivalen i sommar! Jag är taggad till tusen för att se The Kooks. Och jag ska gå med bästaste vän Signe, självklart :) <3

Wonderfuuuuul!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: