maddebabe

I would have given you all of my heart

Kategori: Allmänt

Jag och mamma har precis kollat på Stay Alive. Gillar den filmen något otroligt. Men Elizabeth Bathory var helt twisted. Bitch.

Lyssnar på en massa bra musik just nu, blir inspirerad till att gå och sätta mig vid keyboarden och klinka lite. Jag älskar musik något ofantligt.

Jag kan inte låta bli att älska tanken på att det är påsklov och att det äntligen är vår. Någon dag i veckan ska jag åka in till stan och shoppa vårkläder! Jag hoppas jag kan köpa ett par converse också. Antingen vita eller gråa låga. Jag måste köpa en consealer också. Ibland önskar jag att jag kunde skita ut pengar. Synd att de inte växer på träd.

Nej, nu ska jag gå och spela She Falls Asleep på pianot, Tom Fletcher är ett geni.



puss

Kommentarer

  • Savefors♥ säger:

    Glad påsk och hoppas att du får en bra helg =)



    Kram Savefors♥

    2010-04-02 | 09:30:11
    Bloggadress: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här: