maddebabe

Everybody likes to party on a saturday night

Kategori: Bilder

God kvällens! Har haft en riktigt bra dag idag. Jag sov hos Signe gummsan från igår till idag, gick hem rätt tidigt idag faktiskt. Sen kollade jag på Alvin & the Chipmunks. De är så söta att jag kan dö! Sen var jag riktigt uttråkad och hade ingen aning vad jag skulle göra, men blev glatt överaskad av ett samtal från min älskade vän Signe. Hon och Nora skulle nämligen åka till en vän i Hindås och frågade om jag ville följa med. Och det gjorde jag. Vi pratade lite skräckfilmer, sen kollade vi på He's Just Not That Into You a.k.a Dumpa Honom! Helt plötsligt var klockan halv tolv. Så jag, Signe, Nora och Karin promenerade till stationen och Karin gick hem. Vi andra tog tåget hem till Rävlanda. Där inträffade några komiska händelser.

Nu är jag så jädrans pigg, så jag ska kolla på en mysig tjejfilm i sängen: P.S I Love You. Jag har sett den filmen så många gånger att jag har tappat räkningen, men jag fullkomligt älskar den! Boken är ännu bättre dock.



sweet dreams
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: