maddebabe

6 April 2010

Kategori: Allmänt

Eller ja, egentligen är det den sjunde eftersom klockan är cirkus kvart i ett.

På morgonen hade mamma några vänner här, sen ringde Signe <3 och frågade om jag ville följa med på en promenix runt samhället. Tackade såklart ja, har ju inte träffat sötnosen på nästan en vecka. Men vi ska träffas på fredag också, det blir en shoppingdag i Göteborg.

På kvällen så vart det fotbollsträning, som jag verkligen inte var taggad för. Vi fick veta på träningen i torsdags att vi ska öka tempot när det gäller löpning och intervaller, så det gjorde vi idag. Till en början var det inte så jobbigt, men när vi kom till sista momenten och skulle göra idioten två gånger så... Fy sjutton vad jobbigt det var. Jag var jättenära på att spy efteråt. Usch.

När jag kom hem satte jag mig i soffan, tog en varm kopp Earl Grey te och käkade en apelsin. Fy bubblan vad gott!

Nu ska jag sova, dröm sött!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: