maddebabe

28 april 2010

Kategori: Bilder

Herre min Gud, jag har inte bloggat på tre dagar. Jag har suttit vid datorn, men har inte känt motivationen någonstans. Fy vad dåligt. Jag har i och för sig inte varit motiverad till att göra någonting, inte ens läxor.

Idag hade vi halvdag i skolan (fantastiskt) så jag och Signe sötnosen ♥ passade på att åka till Göteborg. Äntligen fick jag köpt mina converse! Men ett minus är att jag brände cirkus 1800 kr på dagens köp. Jag köpte dock billiga och nödvändiga saker, så det kompenserar det hela. Ni då? Har ni haft en bra dag?

När jag kom hem från bussen så åt jag middag, och sen var jag tvungen att plugga kemi eftersom jag har prov imorgon på blandningar, syror och baser. Det är ganska lätt ändå, det är saker som man stöter på i vardagen. När jag väl satt i sängen och läste så fick jag en sådan dipp att jag var nära på att somna, men det kan jag inte göra för då kan jag inte somna på kvällen. Så efter plugget tog jag en kopp Tropical Tea och satte mig här vid min kära dator.

Om en halvtimma är det dags för Grey's Anatomy och jag har längtat efter det i två veckor. Jävla piss ishockey säger jag bara.

Dagens inköp:


Converse


Två baslinnen från H&M


Blus från H&M


Linne från Monki


Shorts från H&M


Jeans från Gina Tricot


Deoderant från H&M, Solglasögon från Bik Bok



Dagens fiende: Kemiboken






Dagens hjältar:


Vackra Signe, självklart


och teet!


puss och kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: