maddebabe

24 april 2010

Kategori: Bilder

Fanken vad underbart!

Gick upp vid kvart över fem, och käkade frukost. Frida kom hit vid kvart över sex och sen åkte vi till Bråtared och samlades inför matchen. Där fick vi lite frukt och juice, och körde taktik snack. Vi åkte vid sju till Borås. Vi spelade matchen vid halv nio på Borås arena, och det var så jävla coolt! Fräänt! Vi spelade mot Borås GIF (ett av seriens bästa lag) och vi spelade 0-0. Ärlligt talat så trodde jag vi skulle förlora. Eftersom de är ett såpass bra lag (det är ju vi med i och för sig) och att det var första seriematchen. Men det gick ju super! Jag är bara glad att vi inte förlorade ;)

Vi var hemma vid elva, och det kändes helt underbart. Då har man ju hela dagen framför sig. Sen vilade jag i en kvart bara, och sen kom farmor, farfar, faster, fasters man och min kusin. Vi fikade och jag och John spelade lite fotboll (som om jag inte har fått nog av det för idag). När de hade åkt hem solade jag lite, och funderar på att gå ut och sätta mig igen.

Just nu har jag på mig en klänning jag fick i julklapp av Emma, jag har aldrig använt den innan. Men jag tycker den är söt :)



puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: