maddebabe

17 April 2010

Kategori: Allmänt

Gårdagen var så otroligt rolig! Matchen gick oerhört dåligt dock. Men festen var kul. Men jag var så jävla hungrig innan jag fick mat i magen. När jag kom hem efter skolan vid två åt jag bara lite fil, och middagen var klar vid halv tio. Ingen mat på 7,5 timmar, match, bastu och tre cider var ingen bra kombination vid tillfället.

Idag har vi varit i Ulricehamn och firat farmor och farfar. Farfar fyllde 70 år och de båda firade att de har varit gifta i 45 år. Helt sjukt. Jag laddar upp bilder imorgon, har inte kameran i närheten. Det var trevligt och träffa alla människor man inte har träffat på flera år, men lite uttråkande blev det efter ett tag med alla pensionärer...

Nu befinner jag mig i sängen och jag är så jädrans trött. Ska bli underbart att få sova.

Jag hoppas ni har haft en fin dag, och att ni sover sött :)

puss och godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: