maddebabe

12 April 2010

Kategori: Allmänt

God morgon sunshines! Idag börjar skolan, och det känns faktiskt helt okej. Till skillnad från igår. Jag tror att vädret har lite med det att göra, det är ju rena rama sommar vädret idag! Det var det igår med, och det ska tydligen vara det hela veckan. Helt sjukt underbart!

Äter frukost just nu: Mareld-te och filmjölk med kanel, ingefära och krossade linfrön i. Jag har ett glas vatten brevid mig, och en ibumetin. Jag har spränghuvudvärk! Konstigt, jag har haft konstant huvudvärk de senaste tre dagarna. Jag får kanske ta och prata med skolsyster idag eller imorgon om det inte går över. Eller vad kan hon göra åt saken egentligen? Jag får ta med mig några tabletter till skolan istället.

Nej, nu måste jag fortsätta med frukosten, sen måste jag packa gympaväskan och göra mig i ordningen.

Hasta la vista, muchachas

Kommentarer


Kommentera inlägget här: