maddebabe

Skolan

Kategori: Allmänt

Hejsan! Hade halvdag idag, oerhört gött. Nu har jag precis pluggat kemi och druckit en kopp te :) Grejen är att vi ska praoa vecka 8 och 9 nästa år, men innan dess måste vi ordna en praktikplats via internet, som slumpar ut vilket ställe man hamnar på. Jag vill ju inte praoa ensam heller, jag är inte den sociala typen direkt. Då måste man ringa upp företaget man ska praktisera hos och fråga saker om t.ex lunchmöjligheter och kläder och sånt. Helst vill jag praoa hos mamma, men man fick typ inte praoa på sina föräldrars jobb. Föräldrarna får inte vara handledare iallafall. Men jag har ingen aning vad jag vill göra. Jag vill nog iallafall praktisera på ett café eller något sånt, även om man typ bara får diska :p

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: