maddebabe

Juldagen

Kategori: Allmänt

God jul allesammans! Ja, jag vet att julafton var igår men jag hade ingen aning vad jag skulle skriva. Jag fick pengar, mascara och presentkort från mamma och pappa. Ett presentkort från farmor och farfar. Smycken från min faster med familj. Smycken och en massa filmer från min syster :) Jättebra julklappar tycker jag!

Jag och Therese (syster) ska in till Göteborg imorgon, då ska jag köpa en One Tree Hill-box på Åhlens (om det finns vill säga). Och jag ska även köpa presenter till Therese, eftersom hon fyller år på söndag. Själv fyller jag också år snart, 31:a Januari ;) Då hoppas jag att jag får andra säsongen av One Tree Hill eller "Sing it: Pop hits".

Om några timmar kommer mammas bror och våra kusiner hit, ännu ett julbord som ska ner i magen. Det blir intressant och se hur detta kommer sluta...


Och det regnar ute förresten! BAJS PÅ DET! Snön smälter ju. Jag hade ju tänkt gå ut och åka pulka... Jaja, jag hoppas det blir kallt imorrn eller snart iallafall.




God jul! :D

Kommentarer

  • josefina säger:

    test kommentar

    2009-12-25 | 16:27:51

Kommentera inlägget här: