maddebabe

Genrep

Kategori: Allmänt

Hej! Skolan idag var ganska kul ändå. Hade gympa, vi spelade volleyboll, det är jättekul! Vi hade genrep inför lucian imorgon också, så det var väldigt roligt :) Jag spelar piano. Vi spelar "Don't look back in anger" av Oasis och "My love is your love" av Whitney Houston. Har ni hört dem?

Det som är så segt är att själva lucia firandet börjar klockan åtta, men jag ska egentligen börja klockan tio på fredagar, så det är segt att vi ska vara där så tidigt... Men efter lucia firandet ska jag och Signe in till göteborg och köpa julklappar! Jag ska även hämta ett par skor som jag har lämnat in på lagning. Vi kommer antagligen sätta oss på något mysigt café också, jag älskar sånt! :) Sen får man ju inte missa idol finalen på kvällen heller! Jag hejade på Tove, så hon och Calle i final hade inte varit helt fel. Men nu hejar jag nog på... Jag vet faktiskt inte. Erik tycker jag skriker för mycket, han borde ta det lite lugnare när han sjunger, men han har ju en skitbra röst iochförsig. Men jag tycker att Calle har en bra röst också, sen verkar han så go och gullig :) Men jag tror att Erik vinner faktiskt.

Ha en fin kväll, puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: